فصلهای بازار ارز دیجیتال

فصلهای بازار ارز دیجیتال یکی از ارکان مهم و پایه آموزش بازار ارز دیجیتال در مجله کسب درآمد از اینترنت قلمداد می شود ، و ما با جدید ترین متد روز در بحث تحلیل تکنیکال سعی در آموزش فصل بندی بازار ارز دیجیتال را داریم .
در تعریف فصل های بازار ارز دیجیتال این گونه بیان می دارد که ؛ هر بازار مالی بمانند کوهستانیست چهار فصل که هر فصل نقش بسازایی در تعریف نمودار قیمت دارد و هر فصل با توجه به اصول بازار همچون میزان عرضه و تقاضا  ، میزان ارزندگی و حجم معملات ؛ دارای ارزشی است  و هر فصل در نقطه ای از کوهستان دارای قله ی ارزش و یا اوج قیمت می باشد و در نقطه ای دارای دره ی ارزش قیمت و یا کف قیمت می باشد و برای استفاده از تمام ظرفیت های پولساز سرمایه گذاری می بایست با تمام این فصول آشنا شده و ابزار های متنوع آن کمک بگیریم.

از جالبترین شباهت های طبیعت و بازار مالی ، شباهت فصل های بازار ارز دیجیتال برای کسب درآمد در این بازار و دسته بندی فصل های بازار مالی می باشد که بعد از شناخت و درک صحیح عملکرد فصل ها در بازار می توانید استراتژی معملاتی خود را تدوین نموده و به آن پایبند باشید و از تمامی شرایط بازار به نحوی عالی در جهت کسب سود حداکثری استفاده کنید.
کوهستانی چهار فصل با دره های و قله های بسیار که در صورت شناخت آنها  می توان به بسیار درآمد ها و سود ها کسب کنید و چه بسا در صورت عدم شناخت دره ها و قله ها  می تواند بسیار خطرناک باشد برای سرمایه شما.

همانند یک درخت در بازار ارزدیجیتال باشید

همانطور که در بالا اشاره شد ؛ بازار مالی دارای فصل هایی بمانند زمین هستند که نمودار قیمت همانند کوهستان ایست که در نقطه ای از کوهستان دارای قله ی اوج قیمت و در نقطه ای دره کف قیمت می باشد. استراتژی بلند مدت شما برای سرمایه گذاری در این بازار فارق از نوع سهم و موارد سبد سرمایه گذاری شما باید بگونه ای باشد که در وهله اول با مراجعه شاخص کل و یا همان ارز شاخص ساز بازار که هم اکنون بیت کوین این عنوان رو در این بازار در اختیار دارد و پیدا کردن فصل حال حاضر بازار اقدام به تعیین استراتژی معملاتی مناسب آن فصل باشید ،و همانند یک درخت عمل کنید در فصل بهار اقدام به شکوفه زدن در سرمایه گذاری کنید و در تابستان اجازه دهید میوه های تان حداکثر سود را کسب کند و بدانید که از پس بهار و تابستان پاییز نیز وجود دارد و خود را برای سبک شدن آماده کنید و پس از فروش میوه هایتان در  قله های اوج قیمت آماده سرازیر شدن به سمت دره های پاییز و زمستان باشید .
لازم بذکر می باشد فصل های سرمایه گذاری در بازار های آزادی همچون ارز دیجیتال نیازمند ترتیب و اتخاذ استراتژی های مناسب هر فصل می باشد ، زیرا که هر یک از ابزار های کمک کننده همانند اندیکاتور ها و یا اسیلاتور ها در هر فصل از بازار دارای سیگنال های منحصر بفرد زمان خود هستن فلذا و برای فتح قله های این کوهستان بسلامت و پر سود ، نیازمند آشنایی کامل از شرایط زندگی کوهستانی چهار فصل با دره های و قله های بسیار ، که در صورت شناخت آنها می توان به بسیار درآمد ها و سود ها عالی در انتظار شماست.

فصل بهار

فصل بررسی ؛
آزمون و خطاء بازار مالی از طریق ابزار ها از جمله؛

شروع ارزش گذاری بازار مالی با فصل بهار است و به گونه ایست که در همان ابتدا ارزش واقعی و اهمیت آن سهم مشخص می شود و بسیار مهم است از که یک ارز دیجیتال از شروع فصل بهار زیر نظر گرفته شود و حتی در صورت تایید بسیار از طریق روش های بالا اقدام به سرمایه گذاری کنیم.

بهار
بهار

فصل تابستان

فصل بارگیری ؛ بهترین زمان برای حداکثر استفاده از شرایط صعودی بازار

شروع اصلی سرمایه گذاری های یک ارز دیجیتال معمولا در این فصل اتفاق خواهد افتاد که منجر به رشد های شدید قیمت می شود و نکته حائز اهمیت در این فصل آگاهی از میزان و ادامه روند در این بازه می باشد ، زیرا که در پایین این فصل باید آماده سبک شدن بود و هم می توان موقعیت های فروش بسیار عالی در بازار های دوطرفه بدست آورد.

تابستان
تابستان

فصل پاییز

فصل سبک شدن ؛ بررسی روند بازار از طریق ابزار های :

  • شکست خطوط روند
  • فیبوناچی

با شروع این فصل شما عملا از پوزیشن بای و یا خرید بطور کامل خارج شده و در صورت علاقه می توان به پوزیشن های سل و یا فروش رو آورد که برای شروع کار در بازار های دوطرفه نیازمند تجربه و مهارت خاصی است و به مبتدیان اصولا به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

پاییز
پاییز

فصل زمستان

فصل خالی شدن ؛ در انتظار بهار از طریق ابزار های :

  • تحلیل تکنیکال
  • تحلیل فاندامنتال

شروع فصل زمستان از نظر تریدر های حرفه ای بسیار قابل اهمیت بوده در ابتدای دوره قابلیت کسب درآمد از موقعیت فروش و در انتهای فصل آماده فصل بهار می شویم و آماده سرمایگذاری از طریق پوزیشن های خرید میشویم که یکی در شرایط که ارز دیجیتال عملکرد خود را ثابت کرد بسیار حیاطی می باشد پایان این فصل و شروع فصل بهار .

زمستان
زمستان

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

ایجاد حساب جدید!

Fill the forms below to register

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.